Friday 13 March 2009

rollimängud

kui su elu ei roki, siis vaheta roll. mina käisin operaatorina võttel. üksi. xdcamiga. 15 kg. sada nuppu, füüsiline vastupidavus, käeline kogemus - täiuslik vastutus - ja samas .... näiteks see, kui sind peetakse operaatoriks, tööinimeseks, siis kirutakse sulle rezhissööre, räägitakse rohkem, sind unustatakse kergemini ära. viljandi kultuurikoolis loopisin ma oma 15 kg nii õlale, et rinnahoidja pael vajutas lihasse augu. lavastasin noore näitleja kipsi valamise, mis lõppes sellega, et olime mina, noor näitleja, kivistunud ja tulikuum kips ümber ta käte, üks tüdruk, kes ohkas, et ta ei tea, mis saab - ja nagu alati - mingi mees, kes osutub printsiks valgel hobusel, haarab sae ja küsib noorelt näitlejalt aeg ajalt saagimise ajal - ütle, kui sa tunned. väga mõnus oli ujuda oma dokumentaalses udus, mitte tunda kohustust filmida, vaid võtta - mida vaja. saada inimestele lähedale. olla oma. meeldiv. harukordne hetk, kui lava-valgustaja hoolib teleoperaatorist ja paneb talle inimliku valguse. kena keik. tulin koju ja kirjutasin kuuldemängu valmis. stsenaristina. ka teine roll. ei saanud aru, kas tuli või ei tulnud. aga endal tuli südamest.
hetkel tundub, et tuleb vahetada sõpruse rolli. - ma kirjutasin siia pika jutu mehest, kellel on sada rauda tules ja kes vahele jäädes ja saja naisega segi elades sind süüdistab - ja kustutasin maha. see on nii labane, et sellest ei kirjutagi. nagu sellest kui isa ei tunne huvi oma tütre vastu või mees paneb parema lõhnaõli peale ja läheb välja ja sa tead, et tal on suhteid kui vabal mehel. las see olla. mul on mu kaamera, mu lood, mu lapsed, päikseloojang - ja vist ka film. "neiu agnes ootab mind" - on vist õige lause lõpp

No comments: