Saturday 19 October 2013

plaksuta!

maailm on maagiline, kirjutan hetkel 7 näpuga ja elu esimese kipsiga. ja see on mu maailma pööraselt avardanud, viinud mõistmisele tahtest ja piiridest - ja sellest ka, et ei ole piire. kui me toorioniga viimaseid rändlinde jahtisime, siis tähendas see üht kondensudust kaamerat öösel, varahommikusi kõurikutest kitsi, kes proovisid kui lähedale autole joosta, kasari jõe ääres roostikus ragistavaid 35 siga ( vb. rohkem, me ei näinud neid) ja paadijuhist tiitu, kes nagu ta ise ütles, on terve elu maha lakkunud ja nüüd kaineks hakkas. iial polnud ta selle ajai virtsust lihulani kaine peaga sõitnud ja vahle pidi auto kinni pidama ja hääletama, et teed küsida. kummale poole. ja tohutut lagle parve otse tee ääres ja toorioni võidukat ukse avamist ning järgnevat komveerandtundi hiilimist põgenenud laglede selja taha. kui viimaks positsioonile jõudsime sisises toorion mulle - plaksuta! ja ma vaatasin omna tavalist ja kipsis kätt ega suutnud aru saada kuidas. seetõttu võiksite näha - aga käärid on mu käes -  kuidas proua aegluubis jookseb parve ja lagled tarduvad. pärast me filmisime kaadrit paadininast, kus oli vaja nii sõudjat kui fookusevedajat, aga saime ikka hakkama, kuigi kipsissõudjate meistrivõistlustel olen ma ainus osavõtja.
arstile näitama käies ei hakanud ma õigustama, et mu käsi on paistes, sest ma hüppasin soomukist alla ja sõitsin 62 pidurdavat vagunit filmiva tõstukiga vastu maad, hoides statiivist. ilgelt põrutas, aga jube põnev oli ka. muude asjade hulgas on tabanud mu elu maakler, kes on läinud google ajalukku mehena, kes tegi külmiarveid ja oli pettur ning kelle eest teda palgal hoidnud firma ei näita üles mingit vastutust. saated, mis ma ammu arvasin on valmis küpsevad alles montaazhilaual ja liiklusest on saanud mu kirg - eriti 1 ja poole käega ning võimalusega, et see on just piisavalt tehniliselt äge saade, mida ma otsin. omi 95 juubeli pidasin nii, et peokleiti ei jõudnud selga panna, aga tuli selle eest äge. kirke pani omi magama peale pidu ja nentis, et - panin kausi ka, tundus, et järsku on vaja.
ja kõik see - nii halb kui hea on nii äge, et kui ta mööda kihutab tahaks ainult hüüda - plaksuta! see vast on sõit.....

No comments: