Wednesday 3 December 2008

milleks bridget jones kui on olemas elo s?

muidugi mul pole hirmu ja lootustki, et mu elu lõpeks üksiku moorina, keda närivad koerad. pigem võib juhtuda nii, et ma suren skisofreenilise mummuna, kellele tundub, et teda jälitab udus eksinud laev. ma ei tea, kuidas saavutatakse see, et tshello hakkab kunagi muusikat tegema, aga esimesed aastad selle harjutamist täidab sind senikogematu nukrusega. see kostab nagu tapetud poliitik, murtud kaelaga poni või haiget saanud ufonaut. igatahes on kirke 3 harjutatava teost kõik sarnase kõlaga. kuigi ainult ühe nimi on maailmalõpp - sobib see kõigile. suhteliselt elu- ja maailmalõpp oli mu elu suurüritus, kus lõpetati eesti vabariigi 90 aastapäev. mingi elukogemus päästis mu jäämast hätta enne üritust. kohe suutsin ma teha uuringu, et kuhu istuda, pressisin end klapptoolile, elasin üle lavastuse "kuningas on alasti" ehk " suur kunst", mis tegelt oli ilge haltuura ja kohe peale lavastust murdusin keset ülikonades härrasid ja peeni prouasid. keset diskuteerivat kultuurieliiti tungisin ma ürgse jõuga võileivade poole, ütlesin eesti kuulsaimale notarile priidu asemel tõnis, segasin ak- lülitust ja rebisin millegi tõestuseks kaelast setu kaelaehte. esitlesin end vist ka urve palole ja leppisin kokku saunaõhtu setumaal. miks, ei oska vastata. võib-olla on sellel seos viimase laulukarusselli poolfinaali salvestusega, kus ma ilma oma juhtoperaatorita olin laanetulekahjusse jäänud loom, kes rapsis ja rapsis ning kuidagi vedas pinnale, aga tegelikult - 2 päeva hiljem tähendas see kohtumist kiirabibrigaadi sergei ja andreiga, kes mind abitooliga kenasti reanimobiili sõitsid 250 +250 grammi naatriumit sisse pesid, veeni valuvaigisteid süstisid ja kiitsid, et küll sul on kena madal veresuhkur, polegi teist. Aga - ma ei virise, sest ma olen 2 päeva filminud lapsi, kes sündisid kõveratena, kasvasid vigastena, jäid vigaseks. maganud eesti toreidama operaatoriga ühes palatis 405 ja mõõtnud oma tolerantsi inimesena. ja armastanud jälle endaga olevat võttegruppi oma väikse, kiirabi andmeil liiga valesti ja liiga ruttu kuluva südamega. isegi kui see on veel totram kui bridgeti elu

No comments: