Monday 1 June 2009

astroloogia kasulikkusest

ma ei tea miks annemari üldse mangi juurde sattus, aga igatahes tegi ta oma sünnimärkide kuulamise käigus tänuliku teo - ta registreeris mind ka . see oli juba nädalaid tagasi, kui ma mangi juurde lõõtsutasin, aga muidugi - kaslikust täheseisude ajast jäi mul enamus kasutamata, sest igasugu muid huvitavaid asju oli tuba täis. mang on nikolai II austaja, mina pean nikolaid praktiliselt eesti meheks, kes oli õudselt tore, aga võttis hüsteerikust mõrra, kellel käed kukkusid otsast kui üldse midagi ise tegema pidi. noh, see ei takistanud mind ju mangi teooriaid kuulamast. aga sellel vähesel vabal ajal vaatas ta mu täheseisu ja ütles, et mai lõpp ja juuni algus on rasked. palju mõtlemist, aga ära võitle. naised aitavad. kõik saab korda. noh, see oleks võinud sinna rasputinismi kantsi jäädagi see mõte, kui halvad sündmused telemajas poleks keerlema hakanud. no vahel võib juhtuda nii, et ülemused kukuvad iseenese tarkusest halbu otsuseid tegema. aga ma suutsin end tahtejõuga tagasi hoida ja mitte joosta allikmaa ust maha. sest mang oli ütlenud, et naised aitavad ja sinna ma ka pöördusin. tänaseks tundub, et oli abi. kuid see sündmus varjutas kõvasti telepeo vahvust. traditsiooniline tants ja tagaajamine toimus lillepaviljonis, kuhu ma oma pätsuaegse soengu ja välimusega saabusin. sukad olid lõhki ja reis ribadeks, sest fotosessioon - vastuolud keskon ja indiviid - viisid mind müüri otsa, no sinna ma muidu ei roni ju. aga - tavalised blondid tüdrukud olid popid, olid lisandunud mõned uued, peresaatejuht ja kristlane mörises mitteartikuleeritult, naiste vetsusaba oli nii pikk, et aitas ainult keksimine nagu lapsena, me võitsime viktoriinis 2 ja 3 koha, sest täitsime kaks küsimustikku, ainus mees, kes mind tantsima kutsus oli andres lepasaar ja ülejäänud tantsud tegin kadiga. fotosesioonist tulenevast välimusest vaevlesin kogu õhtu kahe otsalise komplimendi käes, et mis sinuga juhtus, et sa nii hea välja näed. koju jõudes nutsin natuke patja, väsimusest, et olin pidanud head nägu tegema, nukrusest, et olin jälle oodanud õhtu läbi tantsule kutset ja muidugi ka tööst tulenevast stressist. aga tänaseks on viimane peaaegu laabunud. nagu ütles mang, kasu on naistest. mang ütles veel, et elu tuleb ilus. isegi selle nikolai võib talle ju selle eest andeks anda.

No comments: