Sunday 3 April 2011

hingesugulased

kevad on käes. sellest on erinevaid märke. see tunne sees, et nagu marie under tühjendaks ahnelt elulaeka ja need koerakakajunnid kevadisel võtteplatsil, mille vahel laveerimine nõuab akrobaadi osavust. ning veel - see pöörane igatsus hingesugulase järele. selline nagu umbes siis, kui ma olin 5 - panin silmad kinni ja palusin, et jumal saada keegi, kes oleks nagu mina, kes saaks must aru. ja korrates tõdemust, et jumal on üks humoorikamaid sämisid, keda ma tean - võttis ta näiteks sellel kevadel vaevaks - ja saatis kohe 2.
esimese juurde sõitsin ma Tartusse ise külla. bussiga, mille juht teadustas nagu lennukomandör, et bussi juhib kalle ja tartusse jõuame 2,5 tunni pärast. jõudsimegi, vantsisin läbi kohaliku burksi putka oma unelmate elamisse, mis hetkel kuulub peeter volkonskile ja asub mõnusa marseille asemel lõuna.eestis. aga see meeleolu, igas toas tonnides raamatuid, kirjutuslaud, arvuti, plaadid. langev päike, hea huumorimeel, kange kohv, odav suits. vest viikpükste peal ja galantne saatmine bussijaama ja see vestlus, et sa saad rääkida kellegagi nii botoxist kui madrigalist - on kuradi mõnus.
teine - võitis mu südame juba salaja ammu, teades et kana ja kass on erinevad, sest põlvnevad erinevatest dinosaurustest, et eestis on 2 kirikut 2 torniga ning võimega teada peast kõiki eesti 9 meteoriidikraatrit. ja kujutage ette, ta kutsus mind välja -oma sünnipäeva puhul. me lähme bowlingut mängima. ja see on okei, et see on tema 11 sünnipäeva puhul, sest kui ma täna poest tõukerattaga koju sõitisin, kotis õlu ja jäätis, sain ma aru - ma olengi umbes 11 aastase poisi unelm või 60 aastase oma. veidi veider, aga õigete väärtustega.
mul on jumal, sulle ainult üks väike täpsustav küsimus, et kas ma saaks palvele - aita mul leida hingesugulane , lisada ühe detaili - palun ta ei peaks olema must 25 aastat vanem - nagu volk ega 24 aastat noorem nagu kohtingule kutsunud otto. ühe puhul on oht jääda üksikuks ja teise puhul sattuda kinnisesse asutusse 11 aastasega deitimise pärast. kui kuidagi on võimalik ealiselt veidi lähemat varianti, siis issand - ma oleks tänulik.

No comments: