Sunday 8 May 2011

859

täpselt nii palju kord oli eetris lastesaade Saame kokku Tomi juures, enne kui ta hingusele läks. läks õigel ajal ja hea tundega, saades matetud Jaanuse aias Nõmmel, kus suurima atraktsioonina veeti mind mööda aeda ringi, sest - ma olin vahvaks aiapeoks endale soetanud tikkkontsad. kes iial on püüdnud panna maha peeneid lillesibulaid võib mind nüüd palgata, ma suudan jätta ühtlase vahega auke peenardesse ja varieerida nende aukude sügavust. igatahes oli meil õnne olla omavahel koos need aastad, mängida lõputuid mänge pühapäeviti telestuudios, lustida iseenda mängurõõmu ja teha kõike, mille kohta teatrikoolis räägitakse kui ajaloost - krambiteatrist - artaudini ja pinnast pansoni - sai meie stilistika kaetud. ja armastusest rääkida pole üldse jällegi nõme. on nii, et neid inimesi hoiaks enda juures alati, sest ... me olime pöörased. täitsa pöörased 859 korda + 1 - kui see pidu juurde arvata, mis lõpes sellega, et minu uhke raamitud pilt sai kildudeks löödud ja killud toovad õnne. ju siis mina vajasin seda jumala arvates kõige rohkem.

No comments: