Thursday 19 May 2011

aleksander suur ja 2 pinti veini

maailma suurim vallutaja suri kurbusest, kui tema poisssõber teise ilma läks ja aleksander osales joomisvõistlusel ja - suri - peale 2? pinti veini. esiteks, ma olen ammu arvutanud- et ma võidaks teda, teiseks - ei teeks ma seda poissõbra kaotuse pärast ning ma ei viitsiks ronida üle Alpide, puhtalt selle pärast, et mu isa oli värdjas, kelle mu ema tappis ja ma suudan näidata midagi - mida keegi ei usu. Või pagan - järsku see viimane - see ikka püüab mind aleksandriga siduda. ma olen rapsinud hullus laanetulekahjus, kus lisaks kohe algavale lavastusele on veel väikseid vidinaid, millest üks on näiteks homme toimuv lasteaialõpupidu, kus 30 ablast silmapaari ootavad Pipit, keda - asendan - mina. ja samas kärssab samal ajal tohutu füüsikaliste teadmiste virrvarr mu peas. ma olen mitu korda mõtelnud õpetaja Vilma Kukrusele, kes oleks austusest koos oma pruuni seelikuga surnult maha kukkunud, kui ta oleks kuulnud mind rääkimas uute, seni katsetamata HD kaamerate võimalustest. ja kui veel kehalise kasvatuse õpetaja Heldi Ots oleks näinud mind neid kohale tassimas, oleks ma kuulitõukes saanud vabastuse dopingu kasutamise eest. ning Evi Vassil ei usuks oma meigist pragunevaid silmi kui ta näeks mind vehkimas kostüümihunnikute vahel ning andams õmblemisnõu eluaegsetele daamidele, kellele niit ja nõel on nagu õde ja vend. ma arvan, et ainus, kes usuks oma silmi oleks prantsuse keele õpetaja Reet Nurmeots, kelle zhestid olid suuremad kui prantsalasest kabareetähedal - ja sama ahastavalt suured on need minul ka - kui ma saan aru, et sul võib olla sõjavägi, eesmärk, kilp ja mõõk - aga enne seda otsustavat lahingut, oled sa üksi. ja juba aleksander ütles, lüües mõõka alpidesse - siia ma ei sure - ta läks neist kuradi mägedest üle - no ja siis tuli see mage transvaal poisssõbra ja kahe pindi veiniga. ma luban, peale neid mägesid - ma joon 4 - sest aleksandril oli armee. möku

1 comment:

kass said...

ega Sul ole vist aega filme jahtida ja vaadata. aga kui on, siis kirjutatud ja kirjutatu järgi elatud eludest: http://www.imdb.com/title/tt0844286/

mulle väga meeldis. ja hulka põnevam oli, kui sisukokkuvõtte järgi arvata võib :)